Škola
Vedenie školy:
Mgr. Lucia Zalčíková, PhD. riaditeľka Spojenej školy internátnej
Mgr. Alžbeta Iľašová, zástupkyňa riaditeľky pre Základnú školu pre žiakov so zrakovým postihnutím, Základnú školu pre žiakov s narušenou komunikačnou schopnosťou
Mgr. Viera Kamenická, zástupkyňa riaditeľky pre Špeciálnu základnú školu pre žiakov so zrakovým postihnutím internátnu, Špeciálnu materskú školu a Praktickú školu
Mgr. Tatiana Huszthyová, zástupkyňa riaditeľky pre mimoškolskú výchovu
Petronela Kalafutová – vedúca školskej jedálne
Dušana Lazarová – hospodárka školy
Pri škole pôsobí odborová organizácia OZ PŠaV. Predsedníčka: Mgr. Žaneta Mlynárová
Výchovná poradkyňa - Mgr. Jana Motyková
Supervízor - Mgr. Žaneta Mlynárová
Koordinátor školského podporného tímu - Mgr. Alexandra Orletová
Rada školy
Predsedníčka: Mgr. Mária Hlavajová – zastupuje pedagogických zamestnancov školy
Mgr. Valéria Fedáková - zastupuje pedagogických zamestnancov školy
Ing. Dagmar Gembická - zastupuje nepedagogických zamestnancov školy
Ing. Martin Smrek – zastupuje zriaďovateľa – RÚŠS Prešov
Mgr. Miloš Križan – zastupuje zriaďovateľa – RÚŠS Prešov
Mgr. Henrieta Wintnerová – zastupuje zriaďovateľa – RÚŠS Prešov
PhDr. Marek Havrila, PhD. - zastupuje zriaďovateľa – RÚŠS Prešov
Ema Duláková – zastupuje rodičov
Janka Šišková – zastupuje rodičov
Jana Milčáková – zastupuje rodičov
Mgr. Martina Hudáčeková - zastupuje rodičov
VITAJTE NA STRÁNKACH SPOJENEJ ŠKOLY INTERNÁTNEJ V LEVOČI
Prvý ústav pre slepcov na Slovensku bol založený v roku 1922 v Levoči. Od tých čias prešiel viacerými zmenami. Menil sa aj názov školy. Dnes sme moderná základná škola s internátom, ktorá vzdeláva žiakov nevidiacich, slabozrakých i kombinovane postihnutých.
Vo výchovno-vzdelávacom procese uplatňujeme princípy demokracie a humanizmu, snaha o nové trendy a formy, rešpektujúc tyflopedické zásady a požiadavky, najmä zásadu kompenzácie a reedukácie zraku.
Podporujeme trendy integrovaného vzdelávania, najmä smerom k stredoškolskému vzdelávaniu, ale aj vnášaním integračných prvkov do školských i mimoškolských aktivít. Rozvojom samostatnosti, aj za pomoci modernej kompenzačnej techniky, výučbou priestorovej orientácie, sebaobsluhy a zapájaním žiakov do záujmovej činnosti sa pracovníci školy snažia pripraviť žiakov na ďalšie štúdiá a do života.